Wednesday, January 28, 2009

wufi mengunngguli prk UIAM..

alhamdulillah setelah sekian lama masyarakat uia menunggu pihanan raya kampus (prk), akhirnya tarikh 22 jan 09 tiba jua. tarikh keramat tersebut telah menyaksikan sekali lagi "we unite for islam" @ wufi masih mengungguli gerakan mahasiswa di bumi barokah uiam. ini terbukti bila mana calon2 wufi memenangi 10 drp kerusi yg dipertandingkan di uia gombak, manakala 8 drp 13 kerusi telah di menangi oleh wufi di kampus kuantan.
hal ini ternyata menunjukkan majoriti student uiam masih memberi kepercayaan yg besar kpd wufi untuk menerajui gerakan mahasiswa di bumi uia.persaingan yg agak segit berlaku sepanjang prk yg lepas di beberapa kuliah seperti di kuliak law, kuliah ekonomi dan juga kuliah arkitek. walau bagaimana pun wufi menang bergaya d kuliah perundangan, manakala mendapat 1 kemenangan di kuliah ekonomi dan juga kuliah arkitek. tahniah dan takziah di ucapkan kpd semua..
apa yg dapat dilihat sepanjang tempoh pilihan raya baru2 ini, semua student bekerja keras untuk pastikan kemenangan memihak kpd yg sepatutnya. cuma, apa yg penulis harapkan agar momentum tersebut terus dkekalkan untuk memastikan kita mampu mengisi kemenangan ini dengan sebaiknya. insyaalah, wufi tak keseorangan.. penulis yakin majoriti student di uia ni akan & mampu memberi sokongan sepenuhnya dlm apa jua bentuk kpd SRC nanti.. insyaalllah
* you'll never walk alone!!

No comments: